Contacte

Si us voleu posar en contacte amb mi: alba.vives@hotmail.com / alba.vivesdos@gmail.com o al 652 03 11 88

dimecres, 6 de novembre del 2013

Nou projecte amb noves il·lusions! / ¡Nuevo proyecto con nuevas ilusiones!

Des de ben petita sempre m'ha apassionat la cuina, de fet recordo perfectament seure en una cadira a la cuina i veure com les meves àvies cuinaven diferents plats per tota la família.

Fins fa dos anys, sempre que em ficava a la cuina era per elaborar plats tradicionals amb molt bon gust, però amb molt poca creativitat. Plats que s’aconsegueixen seguint una recepta i afegint una mica d’amor al cuinar-los. No mal interpreteu les meves paraules, no estic desprestigiant la cuina tradicional, sinó tot el contrari, aquesta m’ha donat la base de tot el que sé: entendre receptes, conèixer diferents eines i tècniques, ingredients... I és gràcies a això que per mi, cuinar, s’ha convertit en un plaer, una manera de desconnectar, d’experimentar, d’innovar...
Ara fa dos anys, i sense saber ben bé perquè, em vaig introduir en el món de la rebosteria creativa i em vaig adonar que cuinar no és només un plaer sinó que també pot ser un art. A partir de diferents tècniques podem fer del nostres dolços un art digne de ser admirat.

Avui inauguro aquest bloc amb la intenció de convertir-lo en un espai d’intercanvi d’idees, tècniques, receptes, consells, etc. Una mena d’expositor on ensenyar el meu art, allò que sé fer i que realitzo amb tota la meva ànima i cor.
Intentaré fer publicacions periòdiques que ajudin aquells que comenceu en aquest món i que incitin aquells que ja esteu introduïts i potser teniu més experiència. Espero que aquest projecte us engresqui de la mateixa manera que a mi i que entre tots el puguem fer créixer.  

I, sense més preàmbuls, us dono la benvinguda al meu, i a partir d’ara nostre, Raconet de Sucre!
______________________________________________
Desde pequeña siempre me ha apasionado la cocina, de hecho recuerdo perfectamente sentarme en una silla en la cocina y ver cómo mis abuelas cocinaban diferentes platos para toda la familia.

Hasta hace dos años, siempre que me metía en la cocina era para elaborar platos tradicionales con muy buen gusto, pero con muy poca creatividad. Platos que se consiguen siguiendo una receta y añadiendo un poco de amor al cocinarlos. No mal interpretéis mis palabras , no estoy desprestigiando la cocina tradicional, sino todo lo contrario, esta me ha dado la base de todo lo que sé: entender recetas, conocer diferentes herramientas y técnicas, ingredientes... Y es gracias a ello que para mí, cocinar, se ha convertido en un placer, una forma de desconectar, de experimentar, de innovar...
Hace dos años, y sin saber muy bien porque, me introduje en el mundo de la repostería creativa y me di cuenta que cocinar no es sólo un placer sino que también puede ser un arte. A partir de diferentes técnicas podemos hacer de nuestros dulces un arte digno de ser admirado.

Hoy inauguro este blog con la intención de convertirlo en un espacio de intercambio de ideas, técnicas, recetas, consejos, etc. Una especie de expositor donde enseñar mi arte, lo que sé hacer y que realizo con toda mi alma y corazón.
Intentaré hacer publicaciones periódicas que ayuden aquellos que empiecen en este mundo y que inciten aquellos que ya está introducidos y quizás tienen más experiencia. Espero que este proyecto os anime del mismo modo que a mí y que entre todos podamos hacerlo crecer.
Y, sin más preámbulos, os doy la bienvenida a mí, y a partir de ahora nuestro, Rinconcito de Azúcar!